Den bästa dagen på LÄNGE!

Imorse fick jag som sagt ett mobilskal, rosa med vita prickar :D 
Sl var väl inte direkt någon lycka imorse, det är första dagen på 2 veckor som det är ersättningsbussar mellan Nynäshamn och Västerhaninge, våran buss imorse vände och åkte tillbaka till ösmo -.-' Aja orkar faktist inte förklara det. Är bara så jävla trött på horfittsl! 
Skolan idag gick väl sådär.. Okej fast hallå, det är skolan liksom! 
När jag äntligen kom hem (slutade 14.40 och kom hem 15.30) så tog jag det chill i soffan och fick en till present, ett objektiv till min kamera :D Med mycket längre zoom än vad jag har redan så jag är just nu HAPPYFACE!! 
Fick även en liten sak ifrån Johan, så gulligt utav honom ;) 



Tycker iallafall att det var supergulligt av honom att köpa något till mig, han behövde absolut inte det!! 
 
Jag ska snart gå ut på en sista prommis med min prins <3 
 
Träffade dessutom min andra lilla prins idag på ersättningsbussen, har var så stolt när han visade mig sina nya barbapappa leksaker :D <3 Sweetheart<3! Bilden tagen igår. 
 
Nu ska jag ta och gå ut en sväng, fast först ska jag bara prata klart lite med Johan på skype ^^ 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0