En liten uppdatering..

Eftersom jag inte har bloggat på typ en vecka så tänkte jag att nu var det rätt tid, jag sitter hemma hos brorsorna i deras kök kan man säga och är tyst medan Jimmy nattar Liam, tror faktist att de båda sover! XD 
Idag har varit en ganska chill dag, även fast jag har varit skit förbannad. Hade salsaprov i idrott och fick E på det, vilket motsvarar ett G så jag är ju nöjd! :P
Jag hade även utvecklingssamtal idag och tycker att det gick bra.. Alla lärare har dock skrivit samma sak om mig, ''Jag vill se att du tar mer plats i klassrummet på lektionerna''... Blablabla som om det kommer o hända! Jag är inte en sån person som gör något sådant. And that's who I am!! 
Jag fick iallafall sluta 40 minuter tidigare än alla andra i klassen och dem tyckte såklart att det var orättvist men då sa min mentor lite saker och jag med sen gick jag argt därifrån. Våran konversion (typ):
Emelie: Men varför får du gå? Ingrid.. 
Ingrid: Jo men hon bor ju mitt ute i ingenstanns och får skjuts hem nu. 
Jag: Asso vet du hur mycke dem har mobbat mig för de? Milla frågade mig om jag hade el därute!!... 
Ingrid: Ja men det finns de ju typ inte. 
Jag: Asso fan vad taskigt! Nu tänker jag inte komma imorrn! 
Sen stormade jag ut därifrån och var såklart arg, asso okej jag bor på en ö men vi har ju förfan elektricitet! Hur ska jag annars kunna komma varje dag med en fullladdad dator och telefon... Så imorgon kommer inte bli en rolig dag.. Kul, pappa satt typ och berättade för Ingrid om mina utbrott som jag har hemma och hon ba: Va? Det kan jag ju inte tänka mig att du gör! Får du så i skolan oxå? XD Asso självklart att jag berättar något då ^^ 
Menmen nu har ni hört lite iallafall, ni får lite bilder här oxå på mig och Liam, så ha en bra dag och jag ska försöka att blogga mer! :P 
Hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0