Lördag..

Idag åkte jag hem från Mathilda vid kvart i 12, hon skulle ha handbollsmatcher idag och jag hoppas att dem vann! Jag var med och kollade när hon spelade i Eken Cupen, dem var bara så jävla grymma då! Och då var det liksom en halvmeter lera dem fick springa i och självklart så slängde dem sig efter bollen oxå, vita tröjor- inget för Sorunda tjejerna 00:or!
Jag fick dock vänta i ösmo en halvtimme eftersom våra bussar inte matchar in varandra.. Så gick hem till Jimmy ett tag fast han o Liam skulle sova så jag satt i köket o snacka med Sofie :P Fick bära Liam till sängen oxå, myys!
Och mer mys blir det imorgon! Då ska släkten komma och fira mig, DET ÄR JU BARA 2 DAGAR KVAR TILLS JAG FYLLER 16!!!!!!!!!!! :D
Fast då slutar ju tågen mellan nynäs och vh gå så jag kommer få åka ersättningsbussar varje dag! På en dag kommer jag åka 6 bussar och 2 tåg...
Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på film, imorgon kommer jag skriva lite om en film som jag och Mattis kollade på igår, det är en barnfilm men den är ny så kan ju vara roligt att läsa om den ;)
Linda ligger nu och kollar på VÄRLDENS BÄSTA Barbie film, Prinsessan och Popstjärnan! Jag kan ju typ alla låtar i filmen och när jag sjöng dem så kollade hon bara på mig med en öppen mun, så jag frågade om det var coolt att jag kunde dem- Nej, jag vill lyssna! Tack för den syrran...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0