svar!

Alla har valt att vara anonyma och det respekterar jag! 
 
Anonym: Vad är det bästa du vet?
Svar: Det är nog att fotografera! :) 
 
Anonym: Vad önskar du dig i julklapp? 
Svar: Äh, pengar, Iphone 5 och ett stativ till kameran :) ''Bara'' det tror jag ;) 
 
Anonym: Är du kär i någon? 
Vad vill du bli när du blir stor?
Har du planerat något roligt till jullovet?
Älskar att läsa din blogg! :D 
Svar: Äh asso kär o kär... njee men jag gillar en ja. När jag blir stor vill jag bli typ psykolog. Jag har inga planer alls inför lovet, allting kan hända! ;) Tack! 
 
Anonym7689: Vad tyckte du om att leka med när du va liten? Vad är ditt favoritdjur? =) 
Svar: Jag lekte väl med dockor och barbies tror jag XD Mitt favvodjur är hund men jag gillar måååånga ;) 
 
-: Hur mår du?
Jag mår bra. 
 
Fick en fråga till men eftersom den inte var seriös så svarar jag inte på den!. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0