ÅSKA

Just nu åskar det skitmycket och högt! Inte trevligt alls! 
Jag vaknade typ vid 1 tiden och har ätit och städat rummet sen dess. Hittade en massa jävla texter som jag skrev förut, en va fan ifrån 2007! Fan vad jag har utvecklats mycket, såklart att jag har det från 2007 men det är ju inget man tänket på. Jag kunde ju fan knappt sätta ut punkt på rätt ställe då.. Att min lärare orkade med mig asso.. 
Senare blir det att åka till ösmo och va med Jennifer och Linn tror jag oxå, ska bli trevligt. Kommer väl hem med sista bussen.. Vet bara inte om jag har en sån lust att gå ut när det är sånt här väder menmen.. 
Lite bilder ifrån helgen avslutar jag med. 
 
Du är så himla barnslig, låt mig bara vara och kör ditt egna race istället! Fu**ing idiot. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0