Vem försöker jag lura?

Jag kommer inte somna tidigt. Jag är alldelles för pigg för det. Men för att se det hela från den positiva sidan så kommer jag somna som en klubbad säl imorgon istället! Den här sommaren har jag skitit i att vända tillbaka dygnet, jag har sovit till 12 den närmsta veckan om inte längre och har varit vaken till minst 2. 
Jag har hört att man inte ska vända tillbaka på dygnet iallafall inte dagen innan utan man ska släpa sig upp på morgonen och tids nog så hamnar kroppen tillbaka till sina vanliga rutiner. Får hoppas att det funkar! 
Jag har inte ens börjat skolan än och längtar redan till helg, hur ska detta sluta?! 
''Va, vad menar du? Skola imorgon. Skjut mig!'' Min lilla pärla, love you to the moon and back! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0