En vecka kvar till jul

Det är de ända barnen pratar om, snart är det julafton! Dem är så förväntansfulla så jag tror att de kommer o spricka! 
Jag därimot är liite mer lugnare. 
Jenny kom förbi idag, tidigare än vad hon skulle så jag satt mitt i sagoläsningen för "mina" mellanbarn. Men hon fick snällt sitta och vänta. Annars hade hon bara positiva grejer att säga typ. Sen finns det ju alltid något som jag hackar upp mig på men det sitter hos mig! 
Idag är näst sista dagen här eftersom att jag är ledig imorrn för begravning. På torsdag är det julavslutning och efter de går jag hit och är sista dagen för att få alla papper och så. 
   Det känns lite tungt i hjärtat att behöva lämna barnen, om jag kommer tillbaka nästa år så är ju de flesta av dem borta, i skolan. Tiden går så snabbt.
Dem e ju så små, men ändå så stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0