''Jag är så tacksam för skratten, humorn och glädjen som fyller mitt hjärta.''- Ior

Inatt får jag 2 snygga pojkar i mitt rum, lyllos mig! Jag och Bamse gör oss iordning för att kolla på en film och ha lite mys.
Julafton har varit helt okej, första julen utan farfar och fler kommer de bli... 
   Jag tror att vi har firat jul med dem varenda år.. Och det är 16 år, en lång tid. 
 
Jag blev iallafall glad över mina julklappar, en termos som liknar ett objektiv, en lampa i form av en gran som blinkar i olika färger och pengar. 
På torsdag kommer farmor, faster, kusinerna och Jimmy och Company så det blir en liten julafton då oxå.
Nu tänker jag iallafall lägga upp lite bilder som jag tagit.. 
Det är min familj, min morbror och hans fru och mina kusiner Max, Sanna och Erik, mormor och Stickan och morfar och självklart Bamse! 
En sista gång, hoppas ni hade en bra dag! 
 
GOD JUL!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0