Shoppat!

Dagen har varit mycket lång. Det började med att jag har vaknat varje timme under natten, för att sen gå upp vid 7. Tog halv 9 bussen och åkte till stan med Pokiize, det känns som huur länge sen som helst vi sågs och det var en riktig mysig stund vi två hade! Sen kom Robert med sin kompis Amanda och vi hängde alla fyra ett tag innan jag och Pokiize drog hem, fast jag drog till farmor en stund. 
   Jag och farmor satt och kollade igenom gamla fotoalbum tillsammans i flera timmar och att höra alla berättelser var väldigt roligt!
   Dessutom fick jag se en massa släkt som jag inte ens har träffat, farfar hade 3 systrar och 2 bröder och jag har bara träffat 2 av hans systrar. Farfar var näst yngst i barnaskaran och den enda i liv nu är hans lillasyster Alva som vi har varit och hälsat på några gånger i Skara. 
   Farmor har av vad jag förstod 2 systrar och en bror. Jag har bara, vad jag vet om och kan minnas, träffat ena systern. Den andra är/var döv (jag vet inte om hon lever eller inte). Det är så roligt att se hur de var förr i tiden, jag blir bara mer och mer sugen på att släktforska lite, inte för att jag tror att jag hittar något intressant men man vet aldrig, kul och veta var man kommer ifrån för människor! 
 
Nu börjar jag babbla på om annat hära, jag fotar kläderna jag köpte imorrn och lägger upp, har ingen ork nu alls. 
 
Jag har dessutom börjat planera att göra om i mitt rum, hittat en större säng som jag vill ha (har en 90 cm nu) men då måsta jag möblera om. Dessutom så väntar jag på en julklapp till ifrån Jimmy och Sofie, jag vet vad det är och längtar jättemycket! Men ni får se när den har kommit! 
 
Nu ska jag kolla på American Horror Story säsong 2. 
I don't care if life is an nightmare, the only thing that's matters is if I have you by my side or not. The truth is, I love you 5! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0