Trött!

Känner mig så sjukt trött asso. Efter maten somnade jag i sängen och vet inte hur länge jag sov men skönt vare iallafall! 
Igår tog jag mig upp i den lilla snöstormen till zumban och jag och Linnea körde grymt hårt, tänk er att efter den vanliga uppvärmningen och en låt som vi brukar köra så var vi redan trötta XD Men vi stod ut! 
 
Idag var det skolan som vanligt och jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer xD 
Imorgon blir det barnkalas för Linda och Loke och senare på kvällen ska jag dra till Milla eftersom hon fyllde 18 igår! Så tjejerna ska ha en myskväll :) 
 
På söndag ska vi till östberga och träffa samma gamla bekanta som vi var på fest hos, ska bli mysigt! 
Jag tycker att det är riktigt kul att folk tycker om mina bilder! Idag frågade min kompis om hon kunde få stå modell för mig och självklart sa jag ja! Bara ett sätt att kunna utvecklas på! Ska bli roligt så det har jag inplanerat för nästa helg :) Och jag har även blivit frågad om jag kan ta familjeporträtt på en familj i vår, skitkul! :D 
 
Nä nu ska jag ta och kolla lite på Grey's Anatomy, länge sen! 
Godnatt! 
Stora hjätrat och lilla hjärtat <3 

Kommentarer
Postat av: cassandra

hahaha hej är vi dom gamla vanliga bekanta haha :p men vi ses på söndag det ska bli trevligt :D

Svar: Hahahah yup ni är dem gamla bekanta fast jag kan väl kalla er bekanta bara då ;)
Elin

2013-02-09 @ 00:03:11
URL: http://cassandrawid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0