Glömde jag?

Lovade jag er att blogga igår? Vet inte riktigt om jag glömde, efter provet hade vi verkstad och så.. Hemma var jag så trött så jag käkade och gick ut med hunden sen slocknade jag i sängen innan 9 ^^ 
Nu sitter jag i skolan och har gjort det ett tag.. Börjar om en halvtimme och har andra delen av svenska provet att göra, provet igår gick skitdåligt! Vi skulle skriva en uppsats om varför det är så viktigt för oss människor att bli älskade och accepterade, samtidigt som vi skulle reflektera till boken Låtsas Kungen. Det har inget med boken att göra tycker jag så det blev ganska svårt och på det skulle vi skriva minst en och en halv sida! Vi fick ju skriva på datan men det gick skitdåligt ändå. 
Aja, idag så skulle vi ha med oss en skokartong till skapande men jag har lyckas att glömma min hemma.. Och ja, vi får väl se hur det går då.. Känner mig så jävla bra asso! 
BAJSKORV! 
Nämen nu vill inte jag skriva mer så hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0