Varför blir man stor?

Satt och pratade gamla minnen med en kamrat på tåget/bussen hem. Det var roligt och eftersom att vi båda gått i samma klass på Muskö skola så va de ganska roliga minnen. Hon har typ super-minne och kommer liksom ihåg hur jag såg ut första dagen hon prata med mig, hur weird är inte det! Och hon kommer till och med ihåg vad min sandödla i 4:an hette... Det är roligt, får se om jag hittar nå roliga bilder från den tiden! 
 
Annars finns det inte så mycket att berätta. Är ganska arg/irriterad på några. Längtar verkligen efter praktik nu! Att få slippa skolan och komma ut till verkligheten lite, att få lära sig lite saker och själv lära ut. Förra gången var barnen mycket intresserade över engelska och frågade vad allt hette så jag fick berätta och barnen upprepade det. Ser du de Åsa? Jag snackade engelska med dem! 
 
Nu ska jag kolla på film, känner mig inte helt pigg och somnar förhoppningsvis tidigt idag. 
Så jag säger godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0