I'M ALIVE!!!

Har helt glömt bort bloggen! Men så att ni vet så lever jag. 
Har haft 2 dagar då jag bara legat hemma i sängen, vilket ha varit väldigt skönt!
I måndags var jag hos läkaren och kollade lite, i tisdags tog jag blodprover och höll på att döö och imorgon ska jag till läkaren och få reda på provsvaren.. Jag är inte den som är ett fan utav läkare så att vara där 3 gånger på 1 vecka räcker i några år ;) 
Annars finns det inte så mycket att säga, det händer inte speciellt mycket i mitt liv nu. 
Liam fyller år nästa månad, min lilla kille blir stor! Ida har vuxit och hon är ganska rolig, lilla krigaren <3 
Skolan flyter väl på, lika tråkig och fullt med folk som vanligt. Är dock sååå trött på allt med skolan att göra.. 
Förlåt för dålig kvalite, blir så när man tar bilder från facebook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0