Ångest över att skolan börjar på Onsdag!

Nu känner jag faktiskt riktig söndags-ångest och det har jag inte gjort sen innan praktiken! 
Hur kul kommer det vara att gå tillbaka till skolan och dess hemskheter? Dessutom kanske man har sista nationella provet i Engelska första dagen.. Äh va? Hur tänker dem.. Och min mentor/engelskalärare ska sluta nu efter terminen i typ januari/februari. Alla reagerar på samma sätt, nej! Fick höra igår av Hilda att min svenskalärare även ska ut och resa, vilket inte skulle störa 3:orna men eftersom att hon bara har dem på mentorstiderna så går det inte ut över dem utan på oss andra. Vi har henne 3 gånger i veckan, hur kommer det bli? 
 
Jag ser som sagt inte alls fram emot skolan, men nu har jag lika lång tid kvar som jag gått! Bara att blicka framåt. 
Skulle jag fått välja så skulle jag hoppa av skolan nu men det går inte. Jag trivs ingenstanns och det är alldeles för mycket människor! Nej men usch, bara tanken av det får mig typ att gråta! 
 
Nu ska jag bädda rent i sängen och fixa lite i rummet innan mamma och pappa kritiserar och skäller ut mig ännu mer.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0