Återgå till vardagen nudå..

Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig skitdålig. Jag vill inte att skolan ska börja! Tempot, all stress, människor. Nej det är ingenting för mig. 
Det har inte hänt mycket alls i helgen, jag har bara legat i sängen. 
Idag när jag duschade så svimmade jag.. Skit läskigt! Och sen dess mår jag illa och blir yr så fort jag inte ligger ner. Kul! 
Nej men något får vi väl se fram emot, det är snart helg! Och jag hoppas att mitt spel hinner komma innan helgen! 
Bjuder på 2 bilder på min lilla modell, så söt och älskad av många! 
Hon är allt pappas tjej! 
Nu ska jag lägga mig och kolla på serie som jag började kolla på idag.
Intressant inlägg va?
Hahahah nej men godnatt då! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade Elin

Duskall veta att även du är älskad av många.

Kramizar mormor

2014-01-07 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0