På väg hem, igen...

Sitter på tåget i Nynäshamn och väntar på att de ska åka om 15 min.. 
Har fikat med Melinda och haft supertrevligt! Blev på bättre humör också efter lite skitsnack. Skitsnack enligt mig är bara allmänt prat. Det är inte så att vi sitter och pratar skit om personer, just sometimes.. 
Finns inte så mycket mer att skriva.. Skolan börjar på Onsdag och jag har ångest över de redan nu. Hur kul är det?
Funderar på vad jag ska göra mina sista dagar på lovet.. Jag är fast på ön i helgen eftersom att busskortet fungerar inte och har inga pengar till att köpa pluskort.. Så vi får se. 
Nu ska jag lyssna på musik och bara vänta tills jag e i ösmo, pappa hämtar mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0