21/8-2012

Idag kan jag lova er att det var segt att gå upp imorse! Hade som tur är en liten pusch på mig så va bara o gå upp vid 6 o väcka brorsan... Annars kan jag garantera att jag hade somnat om till halv 7 och sen blivit tokig för att jag inte skulle hinna dricka mitt te... Ja, jag har blivit te-tokig. 
Idag i skolan gjorde vi en svenska diagnos och lekte. Speed-Dating baby ;) 
Kul, jag o Josefina höll oss nära varandra ^^ Imorrn kommer ju oxå 2:orna o 3:orna men då kommer jag inte vara där :P För imorrnbitti åker jag ner till Ullared och ska gå på Gekås xD 
menmen, uppdaterar ifrån mobilen medan vi e på G. Om jag nu inte sover XD 
 
hare bra så hörs vi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0