Fredag och det regnar!

Heiijsan hoppsan!
Här har jag varit vaken i drygt en timme, har duschat ^^ och nu ska jag snart dra ner o käka lite frukost :p
Ähm vad ska jag mer säga?.. Jag vet att jag är urdålig på uppdatering! Men har inte haft tid eller ork för att skriva hära.
Idag är det fredag- Äntligen! Som jag längtar tills jag slutar idag. Har bara 4, ganska så chilla, lektioner idag. Men jag måste ändå säga att denna vecka har gått jävligt snabbt! Med alla lektioner och läxor o ja allt!
Aja nu e jag jättehungrig och bara så att ni vet så åskar det även ute...
Så här börjar min dag..


Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Vad heter den appen? :)

Svar: Classes =) Jag har köpt min och det kostar 7 kr.
Elin

2012-09-02 @ 13:45:29
URL: http://nattstad.se/semonieofsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0