Sista dagen på sommarlovet =(

Yup, det känns lite sorgligt att sommarlovet nu är slut. Eller sommar och sommar, vädret har ju inte varit på topp.. Men på ett sätt känns det skönt. Det ska bli kul och börja i en ny skola, ny klass, nytt allt. Saknar dock min gamla klass men får hoppas att jag inte har sett dem för sista gången.
Jag har varit ensam hemma i helgen, familjen åkte upp till Hudik i torsdags. I fredags kom Danne, Becka och Oliver hit och vi hade så mysigt så ^^
 
Idag har jag mest städat -.-' Tvättat -.-' menmen det behös göras ibland!
 
Nu när skolan börjar blir det mer uppdatering här och så, hoppas att ni alla har stått ut med en mycket dålig blogg under sommarn..
 
¨Men nu ska jag klä på mig ^^
 
Vi hörs imorrn! Berättar om min första dag ;)
 
XOXO ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0