Trött!!

Denna vecka har gått hur snabbt som helst ju! Det känns som om det var Måndag igår och att vi började med "riktiga" lektioner men idag är det Fredag och skolan har dragit upp mig ur sängen i 2 veckor nu..
Vad blire o göra i helgen då? Jo jag måste skriva en självbiografisk novell till på tisdag, inte så svårt utan jag måste bara leta upp mina gamla anteckningar om hur man skriver en novell xD Jag ska oxå bara ta det lungt, det är ett måste för mig eftersom jag pallar inte vara så här trött. Tvätta måste jag oxå göra och så ska jag hinna o umgås lite med kompisar.. Denna helg låter inte chill :( Men slipper ju gå upp 6 på morronen så se de possitivt :p
Just nu ligger jag hemma hos grannen i soffan x) Är hundvakt åt Tex som ligger o sover på golvet nedanför mig, Ena kissen Fredde ligger typ vid min arm (jag kramar om honom) och kissen Smigol/Smismi ligger bredvid. Känner mig faktist väldigt älskad!
Jag har läst några sidor i boken "Varma Kroppar" som är till en skoluppgift och efter 18 sidor kan jag säga att den är sjuk! De handlar om zombier som bor på en övergiven flygplats, och han som berättar allt gillar inte o döda människorna x) första stycket leder så här: "Jag är död, men det är inte så farligt. Jag har lärt mig att leva med det. Jag är ledsen att jag inte kan presentera mig ordentligt, men jag har tappat bort mitt namn. Det har vi nästan allihop. Vi tappar bort dem som bilnycklar, glömmer dem som födelsedagar. Mitt kan möjligen ha börjat med ett 'R', men det är också allt jag vet."
Jaa, så vad tycker ni? Skum?! Och på andra sidan står det: "Svaga intryck av gångna liv som dröjer sig kvar likt minnet av en amputerad lem."
Såå.. Hoppas i alla fall att den blir lättare o läsa med tiden och att den blir bra!
Nog för mig ikväll! Sov gott, inte för att jag ska sova men så trött som jag e så somnar jag säkert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0