yey jag lever...

Har inte haft lust o blogga något o min telefon är bara helt cp... menmen. Igår var jag o köpte skor eftersom mina gamla var helt sönderslitna... Köpte ett par exakt likadana (svarta med vita prickar på) och ett par blåa med vita prickar på ^^ I love dots..
Imorrn ska jag o familjen + några till till grönan ^^ Ska väl bli kul.. Får träffa Sandra igen som har flytt till Tierp men vi vår väl se om hon kommer, alla löften håller hon ju inte alltid.. Snart börjar skolan oxå, taggad? NEJ! Jag var o kollade in skolan igår o den skiljer sig ju lite ifrån Tungelsta... menmen det kommer gå bra, förhoppningsvis...
Idag fyller min älskade GosseGroda 11 år! Så HIPPHIPPHURRA FÖR SAGA IDAG! Min present kommer hon få på torsdag då vi ska dra in till Handen och ja, kan inte skriva det här ifall hon läser bloggen men jag vet att hon kommer bli nöjd. =)
På torsdag ska familjen åka upp till Bjuråker så då blir jag själv här hemma, med hunden såklart men Danne kommer på kvällen så jag slipper sova ensam och på fredag kommer underbara Becka och hennes kille Oliver som jag aldrig träffat ^^ Det kommer bli en helt awesome helg och ett bra slut på sommarlovet! ;)
Nu har jag nog inte så mycket o skriva om.. Bilder från när jag var på ParkenZoo kommer när jag har laddat in de i mammas data xD
Så vi höres någon vacker dag, jag lovar att bli bättre med uppdateringen när skolan börjar!

XOXO ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0