1 December!

Jag inviger December månad genom att ha en gosig dag tillsammans med Liam, Vi har varit uppe på julmarknaden här ute fast alla blev besvikna när jag fick ett sms att min kompis hade flyttat ponnyridningen :( (ända andledningen till att vi gick) Men vi gick hem och väntade på att pappa skulle komma hem och så åkte vi iväg till ridningen. Linda som sett fram emot det ortoligt mycket vågade inte rida... Bara för att Peps (hästen) buffade på mig och Linnea, han ville inte stå still så han visade det. Liam red faktist! En bit bara men det var första gången för honom och det är JAG som har bevisen på det! :) Dock blev dem inte så bra menmen. 
 
Ikväll är jag barnvakt åt Saga och Loke och hundvakt åt Spike ;P Jag och Saga ska ha en riktig mysig tjejkväll med mycket skitsnack ;) 
Det är ju SKITMYCKET snö ute! Jag är inget fan utav snön men lite mysigt var det o dra Liam i pulkan :) 
Har dock bara ett par skor som är korta.. Så jag får gå omkring i sockor och gummistövlar XD Menmen jag får ta o köpa nya någon gång, eller ta mammas eller Malins :P 
 
Jag har fått många fantastika bilder idag, på Liam, Linda, får... 
Här kommer dem, hoppas ni gillar dem! 
 
Älskar min lilla prins, han lyser upp mitt liv <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0