Back for the moment!

Jag ser att det är många som har hållt sig kvar och har gått in på bloggen för att kolla om jag har uppdaterat. Så till er stora förtjusning har jag tagit mig ork för att skriva lite om vad som har hänt den senaste tiden. 
Vi hade julavslutning den 20 och det gick bra eller vad man säger.. Jag åkte dit bara för att få mitt busskort egentligen. 
Dagen efter, fredagen, så åkte jag och Saga till stan för att handla alla julklappar och det var supermysigt att få vara med min gossegroda <3 Det var inte alls så mycket folk som vi trodde att det skulle vara ^^ 
Bilder tagna från helgen :) 
Jag tog det lungt helgen innan jul och hjälpte till hemma med allt fix och trix. 
Julafton, nästan hela släkten kom hit förutom morfar och Kerstin som åkte till min morbror och kusiner i Vallentuna.. Vi som var här hade det mysigt, Liam blev så glad när han hörde att tomten hade paket till honom så att han hoppade och skrek glatt :) 
Juste jag har inte berättat det här men jag ska bli faster igen! Liam ska få ett litet syskon, jag tror att det var i Mars :P Så i Januari får vi reda på om det blir en prinsessa eller en prins till ;) Oavsett vad blir alla lika glada ändå men jag hoppas på en tjej ;) 
Jag fick ett stativ till kameran utav morfar, pengar och lite små saker annars i julklapp ^^ Nöjd fast ändå inte :P 
Lite bilder som jag tog under allt ;) 
Min lilla pirat <3 
Annars så har det nog inte hänt så mycket.. Jag och Johan var på mellandagsrean i stan igår och jag kom hem med ett par byxor och två tjocktröjor, tröjorna var det inte rea på men jag gillade dem verkligen! ^^ 
Snart är det nytt år och allt, jag har redan bestämmt mitt nyårslöfte, har du? 
Här kommer andra bilder jag har tagit på senste tiden. Och med det avslutar jag detta, hoppas ni hade en bra jul och jag önskar er alla ett bra slut på 2012 och en magiskt början på 2013. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0