It feels like hell...

Igår så va jag som sagt med Linnea, eller hon bakade och messade mig vid 5 och sa att hon skulle till stallet så jag hängde såklart med ;P 
Mockade och fixade maten sen hämtade hon in Alice och Ditte (jag är bara liite rädda för dem då dem är större än mig i mankhöjd...) Hon sadlade Alice och fixade Peps sen ^^ Hon red och jag gick omkring med Peps, gick hem till mig för att Linda skulle få chansen att träffa lillen :P 
Alla barn blev fett glada när det kom 2 hästar i området ^^ Dem fick såklart klappa och då trampade Peps mig på foten xD Vilket gjorde ont fast ändå inte ^^ 
Linda ska typ få börja rida på Peps (jag ska gå bredvid och leda henne) :) 
Efter det och när jag var hemma var klockan kvart i 8 och då såg jag på facebook att det var zumba, vilket jag hade glömt bort ^^ Så bytte om snabbt och sprang upp, vi var bara 9 styckna x) Lite skillnad från första gången då vi var 37 utan alla småbarn ^^ 
Aja, efter det gick jag hem, ut med hunden sen in i duschen då jag fortfarande luktade häst XD Men självklart skulle jag ändå duscha! 
 
Imorse försov jag mig tydligen ^^ Men bussen kom idag och jag är i skolan, vilket känns som rena rama helvetet!!  Orkar bara inte. 
Nu har jag lunch men väntar på att sista lektionen ska börja. Engelska egentligen men Åsa är tydligen inte här så då ska vi ha Sara, vilket betyder ännu mer samhälle -.-' Jag kommer snart börja gråta! 
Hejdå!!. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0