PULKA :D

Igår vad jag i stallet med Linda som sagt, hon som är rädd vågade stå och borsta Peps helt själv. Hon red en bit på honom och jag gick bredvid, tillslut vågade hon oxå mata honom med en morot. Fick dock dra upp fingrarna och lägga moroten där... 
Efter åkte jag, Linda, Linnea och hennes systerdotter Saga lite pulka i backen =) 
På kvällen åkte jag flaka med Johan, det var awesome! ^^ Kvällen slutade hemma i hans kök med en kopp te för att det var så jävla kallt. 
 
Idag har jag för första gången i mitt liv åkt pulka bakom en frukt. Alice var duktig tycker jag även fast hon kanske var lite nervös.. Linnea galopperade, travade och skrittade. Kul var det!! 
Adam var oxå med, sen gjorde vi iordning maten till frukterna och jag var generös att dela ut lite morötter ;) 
 
Nu ska jag strax äta och efter det så ska jag dra till Johan.
BajsBajs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0