snö, snö och mera snö!

Det ska tydligen bli snöstorm imorgon eller nåt sånt sa Sara, då håller jag tummarna på att Musköbussarna inte kommer för att dem har kört ner i diket eller så! ;) Eller att dem inte ens åker ut till Muskö för att det är för mycket snö och det inte är någon som plogar :P 
Jag är inget stort fan utav snö, det är roligt att leka i och åka pulka o så i några dagar sen tycker jag att det kan försvinna! Fast en vit jul vill jag såklart ha. Men ja.. En månad med snö räcker och då ska det självklart vara December men efter nyårsafton så kan det gott och väl försvinna! 
 
Från snö till något annat då, jag ser inte fram emot att komma hem, min syster har ont i örat och så har mamma fått reda på att det går magsjuka på förskolan... Hon var där igår liksom... USCH! Blir jag magsjuk kommer jag dö! 
Hatar det!! Liksom, håll era barn hemma om dem visar tecken på att vara sjuk, nej men ens eget liv och jobb går ju före barnets! Sjukt att vissa föräldrar tänker så! 
Avslutar med det.

Kommentarer
Postat av: Älskar dej <3

Bra blogg bara älskar att följa denna blogg och bilderna du tar är bara för grymma :D

Svar: Tackar så mycket vem du nu är! ;)
Elin

2012-12-04 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0