Tjoo Måndag tjoo lunch..

Jag har precis haft Lärande & Utveckling vilket jag tyckte gick bra, jag jobbade på som en liten maskin. Vilket är bra för att vara jag. Just precis nu sitter jag ensam i hela hemvisten i soffan och väntar på att matten ska börja 11.55. Det är lunch men jag käner inte för att äta.. 
Mitt batteri på datan baar typ helt plötsligt försvann, vilket det aldrig har gjort förut.. Min laddare ligger ju liksom hemma -.-' Och nyss dog den, hoppas bara att den inte dör helt och hållet. Jag kommer nog vara tvungen att göra mitt tal idag för klassen och bara tanken på det får mig att börja gråta. Om jag inte gör det så kommer jag att få F i svenska.. Men hon måste ju förstå?! Vad händer om jag verkligen vägrar? Om jag bara går därifrån? Hon lyssnar ju inte direkt på oss heller. Jag kan göra det för bara henne, eller några till som jag känner okej för men inte inför hela klassen. Jag sitter just nu med gråten i halsen.. Varför måste jag vaar s jävla feg? Det är bara att gå upp och ställa sig där! Men jag vågar inte. 
Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0