Today I will everything alright

Godmorgon mina små läsare! 
Jag har nyss ätit lite frukost och ska nu börja göra mig iordning :P 
Linda och jag ska till stallet och hon ska få rida på Peps, som hon har pratat om det! ^^
Linnea är där nu och mockar rent och så för frukterna, eftersom hästar finns inte ;) Fattar seriöst inte varför så många tar så illa upp vid den sidan, det är humor! Asso kom igen, låt oss andra ha roligt och skratta. Det betyder ju inte att ni som tror att hästar finns måste gilla sidan och gilla allting, ni får ju tro att dem finns om ni vill!! Ta inte så jävla illa och personligt! 
Jag ska iallafall leda världens sötaste oh gosigaste lilla granatäpple idag :) <3 
 
Efter stallet och frukterna har det bra så ska jag ch Linnea åka pulka i backen :D Linda följer väl med och det är okej ^^ menmen hur trevligt dethär än är så måste jag gå nu..
Adios! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0