Hejjsan !

Elin heter jag och har nu bestämmt mig för att börja blogga här efter över ett halvår hos bloggplatsen :) Min blogg kommer att ligga kvar där så ni som inte läste den kan, om ni vill, titta in dit och kolla lite ;) 
Men jag tänkte svara på ett test så att ni får lära känna mig lite :P 
 
1. Hur gammal är du om 5 år? Snart 21 :P
 
2. Hur lång är du? Ca 160 --> vet faktist inte :O 
 
3. Hur löd det senaste sms:et du fick? Inte jag heller asså! <3
 
4. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget, Sambor..
 
5. Vilken ögonfärg har du? En blandning, beror på humöret ^^
 
6. Vilken är din favoritplats? Där jag mår bra, kommer inte på någon speciell plats...
 
7. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Oj ! Svår fråga, förhoppningsvis har jag pluggat klart och har fått ett jobb :) Skaffat ett boende och kanske en partner ;) 
 
8. Tycker du om kaffe? Nej
 
9. Tycker du om att mysa/kela? Ja med någon jag tycker om :) 
 
10. Vill du ha barn? Ja det vill jag efter jag har utbildat mig :P
 
11. Vad spenderar du helst pengar på? Just nu, kläder ^^ 
 
12. Vilken är den senaste boken du läste? Jag har precis börjat läsa Sista sommaren med dig ^^ 
 
13. När var du senast i kyrkan? På skolavslutningen, 14 juni ^^

14. Vad är ditt drömjobb? Jag vill bli skolkurator ;) 

15. Vilka djur har du haft under din livstid? Hamster, kanin, marsvin, hund som jag har nu :3

16. Vem är din förebild? HÄXAN SURTANT !! :D

17. Tre saker jag gör just nu: Bloggar, Sms:ar och kollar på TV c:

18. Tre saker jag skulle vilja lära mig: Prata Franska, Spela gitarr bättre än vad jag kan, bli modigare...

19. Turnummer? 19 och 11 ;D

20. Senaste person som ringde dig? Mamma

21. Senaste personen du ringde: Mamma xD 
 
Så, nu vet nu lite mer om mig ^^ 
Nu måste jag lägga mig o sova för klockan är 02.00 och jag ska inte sova bort hela dagen för jag ska vara med Nadja innan hon åker till sin mamma :3 
Jag hör att pappa har gått upp nu o e påväg till jobbet ^^ Så då måste jag typ sova ^^ Fast det blir lite svårt eftersom jag typ nyss drack 2 energidrickor ;D 
 
Menmen bloggar imorrn, hare gött ! 
 
XOXO ELIN

 
 

Kommentarer
Postat av: saga söderkvist

fin :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Svar: Tackar Gossegrodan <3
Elin

2012-07-06 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0