Helt AWESOME!

Guud vad denna dag har varit helt perfekt, jag har varit en ängel, det har varit sol och MYCKET bra väder, jag har nästan varit helt syskonfri större delen av dagen. Finns mycket mer o tilllägga men eftersom jag bloggar från telefonen så orkar jag inte det ^^ Jag har badat med Sandra och Sebastian vid Guldboda idag, lite kallt men skönt. Sen va jag hemma en stund.. Tills vi 3 åkte o fiskade, igår så var jag den ända som fick fisk o det blev 4 abborrar och en mört :p Idag tog Sandra en ganska stor abborre, mot kvällen tröttnade vi på att sitta på stenen o meta så vi packade in oss i en båt och lånade den! SÅ JÄVLA KUL !!!! :D jag blev blöt och kall men ska nu hoppa ner i min varma säng bredvid min hund ock kolla på Andra Avenyn :) Love it! Igår var min älskling här och hans syrra, tog en massa bilder men orkar inte lägga ut några ny eftersom alla e i kameran men har en söt bild på Danne och Linda (min 5-åriga syster) :) så den bjuder jag på som ett tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0