Lite bilder åt folket ;)

Jag har haft en riktig skön dag idag, va hundvakt åt Tex idag igen och jag gick upp halv 9, va där 9 och somna på soffan och sov med Tex (som låg med mig i soffan) i nån timme ^^ 
Ja, gav honom mat och prommis innan jag somnade såklart ;) 
Vid 3 så kom nån å hämtade honom o jag gick hem, låg o kolla på Ghost Wisperer från kl 16-19, spelade in det sista pogrammet för var tvungen o gå ut med hunden ^^ 
Då träffade jag Johan, Sl och Amanda och va med dem istället ;) Jag och Amanda åkte lite moppe, fick köra hennes för första gången (ever!), ja jag har ingen moppe och har då aldrig kört, jo en gång för fleeera år sedan! Jag skjutsade henne iallafall första gången men det var bara för att jag skulle känna mig lite tryggare när jag skulle hem eftersom hon skulle sova hos en kompis och moppen var tvungen att vara hemma så jag erbjöd mig att ta hem den och det gick ju super ;) Nu vet jag vad jag önskar mig i present! Fast OM jag nu får en då så kan jag ändå inte köra eftersom jag fyller år i November xD It sucks! Men ska prata lite med pappa, eftersom han är lite (mycket!) intresserad utav sånt så ska jag smöra lite ;)  Nu kommer det bilder under mitt sommarlov ;) De kommer i den ordningen dem ligger i i mapparna ^^ 
Här badar jag ;)
Mina sötnosar ;) 
Min kille kommer bli världens bästa pappa någon dag <3
Orkar inte lägga upp nå mer bilder nu, men fiskarna där var bara min fångst! :) 4 abborrar och 1 mört ;) 
Nu: SOVA, är astrött! Imorrn blir det INTE att gå upp kl 8! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0