Sometimes your worst enemy really is your best friend...

Fredag. Molnigt. Kallt. Trött. 
Sist jag kollade på klockan innan jag bestämde mig för att sova var den 8 på morgonen... Hela natten låg jag och kollade på film, kunde inte sova. Vid 6 var jag jättehungrig så jag SMÖG ner (vill ju inte starta tredje världskriget xD) och tog vattenmelon. Det är något jag älskar! Melon. 
 
Jag ska städa rummet nu egentligen så att jag får åka ut på mitt lilla äventyr imorrn. På tal om att åka, Nadja om du läser detta: Kan du åka till stan med mig på måndag? :) 
   Behöver köpa en ny väska ^^
 
Kollade precis på musikvideon till Loreens låt Euphoria. Och enligt mig är den lite, ja konstig? Hon står mitt ute i skogen och dansar, inget fel med det, och så typ styr hon vädret?! Aja, tyck till själva, komentera vad du tycker om videon, vad du tycker om Loreen överhuvudtaget ^^ 
 
Nu: Åter till städningen ! 
 
XOXO ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0