Sommar <3

Guud vad skönt det är ute asso ! 
Jag, syrrorna, mamma, pappa och hunden åkte till Lagunen och badade, det var inge folk alls på stranden :D Fast man kunde inte gå så långt ut för det var för mycket sjögräs där D: Jag HATAR sjögräs ! 
Mamma tog kort med kameran så nu ska jag gå igenom de o kolla vilka som jag kan lägga upp hära ^^
Men det tar ju sin lilla tid ^^ 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, fast jo de gör det.. Men inget som jag vill ta upp här ! 
 
Hmm.... 
Bilder från idag: 
Jag vet att jag inte har den perfekta kroppen eller utseendet men det här är jag och jag är nöjd med det !
 
Bilder tagna tidigare: 
 
Orkar inte lägga upp nå mer bilder ;) 
 
Vet inte vad jag ska göra, på ett eller annat sätt blir alla kompisar sura på mig.. Jag är bara mig själv, det funkar inte så börja uppföra er så som din omgivning vill ! 
 
XOXO ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0