19 Dagar! <3

Nu börjar jag räkna ner, eftersom dagen bara börjat så är det 19 dagar tills jag fyller 16! :) 
Så vad har hänt sen jag bloggade sist? Jag piercade mig för 3 dagar sen.. Bild kommer! 
Jag har äntligen träffat Nadja och vi hade massa mys med Paranormal Activity- maraton :P Första gången hon ser på ''skräck''filmer, inte för att dem e läskiga! 
 
Igår var det ju Halloween, massa barn gick bus eller godis och jag fick bild på några, fast dem ligger kvar i kameran än så länge! Annars så har det inte hänt mycket..
Idag ska jag färga håret, ÄNTLIGEN!, mamma och syskonen åker på kryssning, pappa jobbar men sa att han kommer hem tidigt. Hemma blir jag med hunden, inte för att jag har så mycket emot det xD
 
Nu ska jag kolla klart på filmen jag somnade till igår XD 
 
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0