Fredag!

Om jag längtar tills denna skoldag är slut! Det är helg och jag ska ha en bra helg har jag bestämmt. 
Ikväll ska jag ha en tjejkväll med Mathilda hemma hos henne, vi ska snacka så mycket skit vi bara kan och kolla på film och bara mysa ner oss. Införskaffa lite energidricka bara :P 
På lördag så kommer åka hem och typ städa, baka och chilla. Söndag och släkten kommer för att fira mig eftersom jag fyller år på måndag. Jag längtar faktist, då är jag ju inte den ända i klassen som är 15.. 
Nästa fredag, om en vecka så kommer jag ha tjejmiddag hemma, vi kommer ha så trevligt så ^^ 
Nu kom Jenny så jag måste tyvärr sluta, bloggar senare.
 
P.S: Prov nästa lektion, skjut mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0