Inte bloggat på hela dagen ^^

För det har jag inte hunnit! Vi hade bara 2 lektioner idag sen så fick vi sluta för att lärarna skulle på brandutbildning och när de skulle gå så skulle vi egentligen börja svenskan så vi fick ändå närvaro både där och på verkstaden. Så jag slutade 11.55 istället för 16.00! :D
Det blev lite shopping och så till mig, hittade 2 par tröjor och ett par byxor :P Blev en sista sak till Liam i julklapp oxå ^^

När jag kom hem hämtade Linnea mig och vi åkte till stallet, hon har liksom häst och den är jäääätte stor! Menmen vi motionerade hennes systerdotters häst oxå, en liten shetlandsponny! :) Så jävla söt!
Jaja vi har gått mycket eftersom vi gick fram och tillbaka till ridhuset som är en bit bort.. Var i stallet i ca 3,5 timmar :P Jag är en sån tjej som älskar att vara i stallet, alla dofter och så. Fast jag tror däremot att jag är allergisk mot höt -.-' menmen, bara att bita ihop!
Nu ska jag strax gå ut med hunden, ska bara övertala Sandra att följa med ^^
Hejdå, bloggar kanse senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0