Monster High!

Jag och Mathilda såg den nya Monster High filmen förra veckan och den var verkligen sevärd tycker jag :) 
Dem är som Barbiedockor fast ja dem är lite läskigare/monsteraktigare ^^ 
Det är typ iallafall en utav monstrerna som inte vill skrämmas på Halloween och tillslut så typ startar hon en fest för människorna och alla monster för att halloween är en högtid att fira och man ska inte skrämma livet ur varandra. 
 
Halloween är ju en högtid som vi älskar och vi skrämmer livet ur varandra, det är de som är hela poängen! :D 
Personligen älskar jag halloween, här ute på ön kan man gå omkring utan att skämmas! I år gick jag dock inte men nästa år asso! :P 
Aja amigos, nu ska jag skypa mer ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0