Naturkunskap=

BORING!! 
Just nu längtar jag bara tills jag slutar :P Ska göra något med Kim efter skolan så vi får väl se vad vi hittar på :) 
Jag känner att jag är hungrig nu men efter denna lektion som slutar om 40 minuter så har jag matte i en timme -.-' SEN lunch! Det blir tydligen makaronipudding med broccoli och quornfärs. Det finns även grekisk couscouspytt, falafel och vegetarisk lasange.Låter inte så gott med jag måste ju äta! >.<
Aja... Fick åka dubbelbuss imorse med Hilda, vi satt där uppe och självklart satt vi längst fram!! Så jäkla skönt, jag gillar det, att sitta och titta ut genom ett fönster och bara luta sig tillbaka :) 
Nu har läraren kommit tillbaka och även fast han tror att jag jobbar så måste jag nu göra det :P 
Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0