Dags med förändring!

Nu jävlar är det dags för en förändring, en jävligt stor en! 
Jag är så trött på ALLT! På ALLA! 
Från och med nu så ska jag göra det som jag vet att jag mår bäst av. 
Det är de jag kan säga nu.. Mer om det senare.. 
 
Just nu har jag mentorstid, sen blire naturkunskap o efter det matte, sen är det äntligen lunch! Jag är hungrig redan nu >.< 
Igår fick jag reda på vart jag ska vara under min fältvecka nästa vecka, på Syrenen avdelning Sköldpaddan ^^ Denise ska oxå vara på syrenen fast hon ska va med 3-5 åringar tydligen och sa att jag ska va med 1-3... KUL!! Typ 30 trotsiga Liam ungar... Jag hoppas att Denises föräldrar har snackat så att jag får sova där hela veckan eftersom jag inte orkar åka hemifrån :P Miranda is gonna to love me more! Hon är så söt, ungen :) 
Menmen tack för mig idag! 
Eller ett inlägg blir det kanske senare om jag kommer ihåg och orkar! :) 
Me and my prince <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0