Första praktikdagen- check!

Just nu sitter jag hemma hos Denise där jag ska slagga de närmaste nätterna =) 
Idag har jag varit ute på praktik, på förskolan Hasseln avdelning Sköldpaddan. Det var roligt, alla barnen var supertrevliga och snälla. Och ja framför allt SÖTA!! OMG vissa ville man bara ta med sig hem ;) 
Dagen gick snabbt iallafall och ja, jag har gjort allt. Allt ifrån åka till grönalund, åka hästkarusellen och åka tillbaka för att sova till att läsa böcker, finnas vid målarhörnan.. O ja massa mer! Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. Jag fick gå hem tidigare bara för att en utav personalen gav mig läxa ^^ Jag ska skriva vad jag tyckte om dagen och om jag har nå funderingar över något eller om jag hade ändrat nått. Svårt liksom.. Jag gillar inte att lämna ut mina åsikter riktigt... 
Nu är jag astrött och har huvudvärk, väntar på att Nisen ska komma hem annars så känner jag att jag bara vill gå o lägga mig >.< 
Bjuder på en sötsöt bild på mig ^^ 
Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0