Paranormal Activity 4

Jag kom hem för typ en timme sen efter att ha varit i stan med Sofia och Lowa och kollat på PA4 :D Det var mysigt och roligt men filmen var inte läskig utan mer rolig, jag och Lowa skrattade skitmycket! Det var dock tråkigt att alla andra i salongen skrek exakt hela tiden och förstörde stämningen. Menmen.. Jag har ju inte bloggat särskilt mycket och det kommer jag nog inte heller o göra eftersom jag har lov nu och har ett fullbokat schema: 
Imorgon: In till stan med mama.
Tisdag: Åka till Nadja i Tyresö och sova där.
Onsdag: Åker hem från Nadja och gör något ^^ 
Torsdag: Måste vara hemma med hunden för pappa jobbar och de andra åker på kryssning.
Fredag: De andra kommer hem och det ska gås bus eller godis! :D 
Lördag: Åka till Melina på middag o så blire å sova där eftersom bussarna aldrig går XD 
Söndag: Hem och ta det lite lungt tror jag. 
 
Och sen börjar ju skolan igen =( 
Igår va Amanda barnvakt åt alla sina syskon, Jack,Maja,Simon och Emil. Vi va i lekparken och jag fotade dem, och jag blev nöjd med resultatet :P 
 
Jack:

Emil:


Maja:
 
Simon fick jag dock ingen bra bild på för han drog sig undan och ville inte... 
Linda hade sin kompis här i fredags och jag fotade de när dem lekte, söta! Så kommer 2 bilder på hennes kompis oxå =) 
 
Halloween-disco har det varit här ute på ön oxå! Jag fick på en halvtimme stress-sminka Saga, Kim och Malin + fixa allas hår.. Det var kul fast jag tror inte att det är min starkaste egenskap... Kommer iallafall en bild på Saga och en på Tyra :P 
 
 
Nu ska jag ta och gå ut med hunden, sen blire en film och sängen! Ska upp mycket tidigt imorrn!! -.-' 
Så godnatt säger jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0