Rast :D!!!

Gud vad skönt det är med rast! Idag än så länge så har jag varit med barnen, nähe?! ^^ Nä men jag fick 3 styckna o måla ett stall vilket var kul, tanken på det asso. Hahahh ^^ Sen fick jag läsa en saga och dela ut frukt, vilket var lite läskigt och stressande att ha typ 25 ungar omkring sig: " Jag vill ha äpple!" "Jag vill ha banan!" Men jag lyckades, sen kollade vi på Alfons Åberg :D vet inte vem som gillade det mest, jag eller barnen ;) såklart så va det ju jag :p efter det var de lunch, satt vid en liten jobbig tjej.. Menmen nu fick jag ta rast så sitter i soffan o lyssnar på musik :)
Nu hörde jag att vi tydligen skulle gå ut.. Fun!...
Aja men jag ska först ha min rast, började halv 9 idag och slutar vid halv 4 ^^ bloggar mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: ...

Kom ihåg att Alfons fyller 40 på lördag..

Svar: Äh.. okej.
Elin

2012-10-17 @ 08:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0