Sista veckan!

Nu sitter jag på svenskan, det är sista veckan innan lovet!! :D 
Praktiken gick bra men jag kan ju säga att jag måste förbereda mig mentalt innan jag ska dit 4 veckor nästa termin.. Kul var det, de hände alltid något nytt, det var fullt med bus och lek. 
Igår fick jag ett sms att vi hade sovmorgon till 11.55, vilket INTE funkar för mig då jag antingen måste vänta i över 2 timmar i skolan innan eller komma 20 minuter försent... Jag slutade oxå 14.50 o eftersom jag inte är helt frisk så tyckte mamma att jag kunde vara hemma =) Så jag låg i sängen o kollade på serier :P 
Jag bloggar nästan aldrig eftersom jag varken har lust för det och så har det inte hänt något alls i mitt liv. Jag har blivit hamsterbiten av min kusins hamster men det inte så intressant xD 
 
Nu måste jag sluta! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0