Torsdag..

Om 5 minuter börjar samhälle med Sara, my favorite teacher ever! NOT!!! Menmen det är ändå bara Njord jag ska arbeta med ^^ Vi gör ett arbete om poliser >.< Imorgon har vi redovisning och vi är inte ens i närheten av klara! 
F här kommer vi!! 
Imorse så åkte brorsans klass med på bussen och tåget, dem skulle åka och ha slöjd i Åbyskolan... 
Saga åkte självklart med mig och vi hade en rolig tid på tåget! Bilder kommer. 
Vi har bara haft svenska och lunch idag, på svenskan så skrev vi dikter som skulle passa in på en bild man fick välja utav 6 styckna, min dikt var redan färdigskriven då jag tog den ifrån min gamla blogg, jag har självklart skrivit den!
Nu kommer Sara och jag är ganska rädd för henne så nu måste jag sluta! 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0