Barnvakt

Idag efter skolan så han jag bara åka hem, äte lite o gå på toa, sen gick jag ner till grannarna för jag skulle vara barn o hundvakt åt Saga, Loke och Spike =) Och jag är fortfarande det, sen typ 5 ^^ 
Saga sover hemma hos oss så henne har inte jag sett mycket av idag... Loke och Linda har lekt och varit uppe i 120 i flera timmar, för en halvtimme sen såg jag på båda 2 att de var jättetrötta så jag skicka hem Linda och fixade iordning Loke för sängen, läste en godnattsaga för honom och jag tror faktiskt att han sover nu! Jag har suttit här nere i ca 10 min.. 
Har inte så mycket mer o berätta.. Jag har mest lekt med ett redigeringspogram på datan o så idag fast jag skulle plugga... menmen ^^ Bilder kommer, Linda o Loke hade skit kul med photo booth :P Söta små liv =) 
Nu kommer lite bilder i brist av något att skriva... 

Vissa bilder är ju gamla men det är effekterna jag har lekt med idag ^^
Hare gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0