Bebisar <3

Klockan är ställd på 05.00 och jag är fett taggad inför imorgon! Hoppas inte att min träningsvärk känns mer imorrn än idag! 
Vi har Fredrikadagen imorgon i skolan och då ska alla 1:or tävla mot varandra. Vi ska även klä ut oss, min klass ska vara bebisar vilket passar superbra tycker jag eftersom vi går Barn och fritid ^^ Jag ska ha på mig en onepiece, min syrras skor och ha en napp i munnen, kanske att jag kommer ha hakklapp (stavning XD) och min nalle kommer få följa med! :P Håret ska även fixas till nån frisyr så vi får väl se ;) Man får poäng om man klär ut sig o har en skylt typ, vilket jag har suttit o fixat hela kvällen sen jag kom hem ^^ Vi ska typ göra sammarbetsövningar hela dagen ^^ men jag berättar mer imorrn för jag ska sova nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0