It's Friday!! :D

Och jag är på så mycket bättre humör än igår, eller jag intalar mig själv det ^^ 
Denise är med mig hem idag o ska sova här, fast vi kommer sova hos Samuel i hans stuga XD Det kommer bli fett najjs!! :D Kolla på film o snacka en MASSA skit. 
Annars så har det inte hänt så mycket idag.. Min lärare som jag hade prov med idag sista lektionen kändes det som om hon följde efter oss till tåget och vinkade glatt mot mig och jag bara fake log och gick fort därifrån ^^ Jag gillar inte henne speciellt mycket.. Hahah aja nu ska jag vara social med Denise :P 
Bloggar senare från mobilden kanske ^^ 
På bilden ser ni mitt nya halsband, ett kors. Nej jag är inte kristen och tror inte på gud men jag skapar min egen tro för att kunna följa min egen väg och bli det jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0