Novell

Jo men tjena! 
Idag har jag bara tråkat i skolan tills vi slutade. Har känt mig som en zombie idag, vilket är passande eftersom jag läser en bok om zombies, med huvudvärk så det bara heter duga! Men nog om mina problem. 
Vi gjorde mattediagnos idag, det var en ganska så stor skillnad för mig eftersom vi jobbar på dator nu vilket jag aldrig har gjort tidigare... Men det var kul och jag längtar tills jag får min dator! Inte långt kvar nu asso! 
Sen så har jag bara åkt hem och käkat lite nyss, inte för det var någon god mat menmen.. 
Väntar bara på att Amanda ska käka klart o så ska vi snacka på skype medan jag skriver min novell som ska vara inlämnad imorrn, bara så att ni vet så har jag redan börjat på den! 
Men jag ska göra en sak nu.. 
Bjuder på en gammal bild! 
Diesel <3 
Fonzie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0