usch på dumma skapande..

Jag tycker verkligen inte om att vara kreativ med händerna o så, ja allt! Leran idag på skapande lektionen vill jag verkligen inte hålla på med så jag sitter utanför och håller på med en annan uppgift vi fått. Slutar baaara om 1 och en halv timme och jag läääängtar!! Då blire shopping med Milla och käk förstås, jag kommer ju hem halv 8 ikväll och 8 står det zumba på schemat! Fett jobbigt. Men jag måste. Typ. Men samtidigt så måste jag tvätta idag, känner att jag verkligen har svårt att hitta några rena kläder nu ^^ Menmen jag hittar väl på något sätt att fixa allt ;)
Imorgon är det FREDAG, Ä N T L I G E N !!! Denise kommer ut till ön i helgen så hon ska få leka bonde med mig ^^
nu måste jag sluta, Lena är mig på spåret nu känns det som ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0