ZUMBA!

Nu har jag duschat efter mitt första zumba pass, roligt, svårt, jobbigt. 
Det var svårt när man inte kunde stegen men när man väl lärt sig så blev de bra :) Det blev mycket skratt! Och det va jobbigt eftersom det snabbt blev varmt i det lilla rummet som var FULLT med människor, ja det bor faktiskt mer än 5 personer på muskö! men kul var det och jag kommer att fortsätta! 
Imorgon så ska försöka att komma ihåh o fota allt jag köpte idag o lägga upp här, det blev en julklapp till Liam som jag bara dog utav! Och liksom Milla :) Lite till mig oxå hittade jag ;) 
Ja o nu skypar jag med Milla och pluggar, vi har liksom prov imorrn och jag kommer få ett stort F eftersom att jag glömde halva i skåpet... men aja.. 
men jag tror faktist att jag ska kolla på film oxå, har börjat kolla på One missed call 2, självklart den japanska verisionen och den är bra! :D 
hörs imorrn! 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0